mandag 4. oktober 2010

Loppis og ting vi lager.

Ja, en drar vel inni mellom på loppis. Det som er greien her i Fredrikstad at det er noen å velge mellom.
Jeg da, har en ikke så langt i fra hvor jeg bor, som jeg drar av og til å ser om det er noe å finne. Bruktbutikk nede på sellebakk torget. Har blandt annet funnet denne nydelige gamle gyngehesten. Damen i butikken fortalte meg at den var veldig gammel. De i fengselet laget dem som ett håndarbeid mens de sonet straffen sin en tid tilbake =) litt morro med historien bak ting du har i huset =)
Så har jo jeg og flinke mannen min pusset opp en tvbenk som ble gitt bort på finn og gjort den om til ett kjøkken til Daniela sitt rom =) Litt morro å lage litt selv, en å bare gå å kjøpe fixs ferdig på bitikk. Hadde egentlig tenkt til å gjøre det, at det sparte litt tid i å med at en har litt å gjøre om dagen med 2 barn i huset ;) he, he... Bare det at jeg Eeeeelske å ha noe å gjøre mellom hendene. Så vi tok fatt... slik ble det =)

                                                                                 FØR:



   ETTER:
Ble det ikke fint? =) med litt malig og saging så blir det kult vettu =) Og så er det jo litt morro å lage litt selv da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar