torsdag 7. oktober 2010

Hverdagshygge =)

En skikkelig koslig dag med mine søte små =)
Utrolig nydelig dag våknet vi til. Daniela, alltid hysterisk glad for å kunne være ute =) hehe...
I dag ville hun sitte ute i teltet sitt på framsiden av huset, så skjerte jeg opp druer til henne. Satt hun der stille for seg selv. Spurte jeg henne: Var det godt? Daniela: ...ser på meg å smiler =) MMMMhmmmm...nam mamma =) takkm takk.. smiler hun...å hvor hun er HÆRLIG SJØNN!!! (STOLT MAMMA).
Telte på terrassen =)( blandt en hau med vasket klær)



TITTEI :D

Luringen ;)


Lillegull, ville så gjerne se mamma i øyne når hun lå på magen, SMEEELT!!!

God natt alle sammen =)

2 kommentarer:

  1. Du har så skjønne unger!!! Er så skjønt når de sitter stille for seg selv og bare koser seg med noe snacks:-) Kjempe herlige bilder!!

    SvarSlett
  2. HAHAHAHAHA, jeg ler! Jeg var innpå en amerikaner vi begge kjenner sin blogg, og plutselig oppdager jeg bloggen din! Vittig at jeg måtte inn på en blogg overseas for å oppdage din blogg :P Koselig! Her kommer jeg til å følge med :)

    SvarSlett